Blir snön kvar denna gång...?

Satt i telefonen med Angela alldeles nyss. Haha, helt plötsligt från ingenstans så sa hon "DET BARA ÖSER NER SNÖÖÖ!!!" Så kollar jag ut genom fönstret och så var det sant... FAN! Haha antar att det bara är jag som inte vill ha snö. Men snön är ju bara ivägen, man kan halka, råka ut för masser av olyckor.. Snön är bara fin till jul.

Frågan är: stannar snön kvar denna gång? eller vad tror ni?

Frös arslet av mig idag, hur det ska gå imorgon om snön är kvar? Kommer jag dö när jag går ut då eller...?? Vad ska man ha på sig hela vintern, overall som man hade när man var liten eller? Och täckbyxor? + mössa och vantar? :-o

Dock så blir det ju ljusare när snön har anlänt, men hellre att det är kolsvart än snö ända upp till knäna! Mycket snack om snö här nu va? Haha, ska forsätta med plugget nu! Vi hörs. :-D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0