2a advent

Idag är det andra advent!! :-D Satan vad tiden går fort!?

Haft en bra helg? Min helg har varit dunder. :-D Vi har haft så jävla kul! Filmerna vi kollde på igår hette "spooky buddies" ( barn filmen) haha ;-) och sen kommer jag inte ihåg var den andra filmen hette, men den var väldigt lik sex and the city iallafall.

Vi var uppe till tre och typ dooog av skratt och så drack vi varm chocklad med små marshmallows på. Åååh så gulliga dom va! Såg ni i mitt förrförra inlägg? (haha ni baaa WOOW va sent att vara uppe till tre -.-) Men asså, jag dygnade en gång med två vänner och gör aldrig om det). Var så himla seg den dagen, kände mig nästan bakfull... Ville spy och mådde så jävla dåligt och ville bara sova sova sova.

Nu ska jag sätta igång med plugget. Har prov på tisdag, gah jag vill inte!! Hatar prov. Får ångest. Ha en bra andra advent iallafall!


tre bilder från igår! :-D

Kommentarer
Postat av: VELLES BLOGG - WELCOME TO MY LIFE

ditt hår är helt amazing! sjukt fint :)

2011-12-04 @ 20:14:56
URL: http://velles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0