vad jag gjorde igår

åkte ju till kolmården igen igår, det var en hel del saker vi hade missat och ville göra om. vi kollade på delfin showen igen, gick till getterna (?) tror dem kallas så. som man fick gå in till, och det kom flera stycken till mej, hahah. så pappa tog lite kort!

och så gick vi in till aqaruimet (tror det stavas så?) där dom har pappegojjor, lemurer (typ) och kollade på när dom matade hajarna, kollade på ormar, fiskar och dom där platta fiskarna haha! jag har även masser med videos från kolmården, men dom visar jag när jag har kommit hem från götet! ♥

iallafall, och efter vi hade varit där åkte vi ju till strängnäs. till pappas vän, dom ska starta upp något tillsammans. så dem snackade lite bussines och så stannade vi där och käkade och jag snackade mycket med hans ena son, som var jätte gullig haha! han var såå pratsam!

och så visade han deras hus för mej (dom är ju typ rika hallå!? :o) huset var jätte fint och stort. och när dom hade snackat klart om allt det, så var klockan nio. då åkte vi hem! har verkligen haft det underbart ♥

bilder kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0