snackat med saknade lövbiffen i telefonen

mamma kom för ett tag sedan, ÄNTLIGEN hittade vi hem-telefonen som jag letat efter jätte länge imorse. när jag gick till ena stället av vardagsrummet så lät det som om telefonen var på den andra sidan och tvärtom. det var jätte drygt haha, jag blev så himla yr och förbannad!

snart ska vi käka lite, det känns som om jag håller på att bli sjuk. hoppas verkligen inte att jag blir det! (ska ju kolla på lägenheter på söndag med lövet och pappa!) men är så sjukt varm och svettas ihjäl. trots att jag tagit lite isglassar och fått i magen som mamma kom hem med ♥

efter maten tänkte jag kolla på lite program jag missat på kanal5 play! snackade lite med saknade lövbiffen tidigare idag, hon hade haft det jätte härligt i gotland. här drunknar jag av avundsjuka, trots att jag aldrig varit i gotland men som sagt, bilder säger med än tusentals ord right? så nästa sommar har jag bestämt att jag ska dit! ♥


Kommentarer
Postat av: Victoria Cato

tack, detsamma :)

2011-08-18 @ 21:08:06
URL: http://victoriacato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0