PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! ÅNGEEEEEEEEEEEEST!

PAAAAAAAAAAANIIIIIIIIIIIIIKKKK!

jag: kan vi inte baka?
mamma: jovisst, men är rätt så trött så det får gå fort! har ju jobbat vet du..
jag: VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG!?
mamma: måndag
jag: DATUM!?
mamma: 15:onde
jag: SHIT, DET ÄR SKOOOLA OM TVÅ DAGAR..

ASSÅ HERREGUD! jag är jätte stressad... ska hinna klippa topparna, bleka underhåret, shoppa jeans, kläder, och skor å en ny väska innan onsdag. HUR FAN SKA JAG HINNA!? får typ springa på stan imorgon. vet inte ens vad jag vill ha för kläder.... inte skor heller..... och jag tycker att det är så svårt att hitta skor!!!!!!!!

och jag saknar min angela. hon som alltid hjälper mej med allting, åååå den bästa människan är inte här.....

slog precis upp h&m katalogen och ginas hemsida. nu jäklar, ska jag planera här! ni måste tycka jag är knäpp som beter mej såhär? nu har ni fått sett min ångesta sida... hehe O.o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0