just nu: blåbärspaj

sitter och kollar på tv nu, så skönt att vara hemma! jag och angela stog inte ut i vildmarken lång tid alls, vår mat tog slut, min dricka tog slut, vi hade fästingar i vårt tält, dassen var äckliga, inklusive stugan som man kunde sova i för nödfall? den var värre än dassen, såg ut som ett helvete och var kallare än utomhus.. så mammas vän fick hämta oss, tack gode gud för det!

nu ska jag ladda hem några låtar, för det känns lite gammalt på min mobil. så ska radera allihopa och ladda ner en fresch ny musiklista! det låter suveränt ju

föresten, så kom det fram tre stycken barn (och en liten hund) hahaha dom var super söta! men blev så chockad när dem började snacka engelska (dem hade en jätte gullig brytning!)

men ibland förstog vi knappt vad dem sa, men en av tjejerna sa "it says uppsala on your top" och hon hade jätte långt brunt hår, jätte stora blåa ögon, och hennes bror eller om det var kusin var kanske tre år mindre än henne, och hade brunt hår och blågröna ögon, så himla söta! och vi satt på en stor trä stock och dem hoppade över den och ropa "and again, and again" haha.. ni skulle bara sett dem alltså!

alltså för att vi inte sov över som alla andra, så ska jag och angela alltså gå i skolan imorgon. men de blir mys, vi ska plugga som sjutton! vi kör på matte och engelska som vi jobbar på bäst ihop hehe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0