ja vad ska man säga? "första skoldagen avklarad" ?

gick upp klockan sex imorse, det var inte lätt alls. men jag klarade mej. det typiska är att jag ska upp IGEN imorgon klockan 6, för jag har utvecklingssamtal klockan 8.00, tidigast av alla, haha tack!? :( jaa, fixade mej och kollade lite på tv, åt frukost osv. sedan kom josefina till mej och så åkte vi till skolan. hahaha måste säga att jag kände mej som ett riktigt vark imorse. var helt yr och förkyld, men det gick över efter någon timme.

fick ju mens idag så hade så jävla ont. men tog precis en alvedon så är det onda över. iallafall, vi fick nya skolgrejer, penna, sudd, block, loggbok, linjal osv. och så fick vi lite läxa också till måndag? det satsar jag röd i. hehehe (tänkte satsa svart, men det såg alldeles föör svårt ut (?))

men det blir ju bra ändå! och så berättade tina (vår lärare) vad som händer dem närmsta dagarna, när vi kommer ha ph (vilket man dock fick välja) så berättade hon vart våra skåp är, när vi slutar på dagarna, när vi åker till falun med 7:orna och så skulle vi tälta i fjällnora 1 natt också, fast kommer inte ihåg när hon sa att det skulle vara... men det låter helt underbart iallafall! synd bara att vi ska till falun i vinter >.< älskar ju att vara i falun när det är sommar.

vi slutade 10.30, då jag åkte ner till stan. prövade converse (skulle se vilken storlek i converse jag hade, eftersom det är första gången för mej som jag kommer ha converse) ()

och nu är jag fan helt slut. svettades ihjäl och hade mensvärk påvägen hit. och min vad var alldeles stel, och hade en blåsa på lilltån. hmm.. ja, allvaret börjar på måndag. *sadface* 

så här såg man ut idag då! ps. bild på skolgrejerna som vi fick kommer senare!



Kommentarer
Postat av: Josefine <3

underbara ögon janelle ! ♥

2011-08-17 @ 14:27:49
URL: http://josefineolssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå röd och svart?

2011-08-21 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0