inte velat blogga

hej bloggen och alla bloggläsare.

jag har inte haft ork eller velat blogga pga inlägget under. ville ha en paus från allting idag. och så blev det. och ni som läser det här, tack så mycket för alla gratulationer på facebook! jätte gulligt av allihopa

iallafall, har inte ätit någonting. verkligen nothing. så nu börjar magen reagera, så nu ska mamma laga pannkakor flr jag vill ha det heheh. och ja, sedan ska vi lägga ut alla hamster burar vi har på blocket, och två hyllor! och senare ikväll blir det film.

och imorgon ska jag träffa julia, får se vad vi hittar på. det blir säkert grymt nice, men nu ska jag forsätta städa mitt rum. pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0