det höll inte så länge va?

var ute och sprang (inlägget publicerades senare av någon anledning, för jag la ut det på bloggen vid tolv) men det kom upp nu?

men jag ändrade mej angående blogpausen, min ilska inuti mej är ju borta nu! så nu är jag snällast i världen (haha nej skämt åt sido)

iallafall så ska jag börja rensa garderoben lite, sedan ska jag ta kort på lite möbler och annat jag vill sälja precis som jag skrev i inlägget under. och så ska jag faktiskt plugga (vi fick någon jäkla uppgift som vi skulle göra dem här två dagarna, torsdag - fredag då vi har hemstudiedag) VARFÖR FICK VI UPPGIFTER FÖR!??!


här är dagens låt och två bilder jag tog igår, som jag blev nöjd med:


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0