dem två timmarna med josefina

först mötte jag henne vid vaksalatorg, och så gick vi till mej för att lämna min cykel, sedan gick vi tillbaka. satta oss på en busshållsplats. och så kollade vi på alla bilar som åkte förbi, och efter ett tag insåg vi hur många "finbilar" som åkt förbi! dem utan tak osv, så vi trodde att det skulle vara en fest eller något...

sen helt plöstligt ser vi någon stor bil/mini buss, som har högtalare på taket, och två människor, en satt i rullstol :o och musiken var skön, och vi trodde då att det skulle vara någon fest men så blev dem stoppade av en polis i moppe, sen kom två till i moppe, och sen två till i bil. hahaha fan va vi skratta!

och så varenda bil och buss som åkte förbi stannade och kollade på "händelsen" så jävla störande, and don't ask me why it was disturbing! it just was...

och ja, sedan gick vill affär'n och hon skulle köpa en påse chips till sin syster, så gick vi runt och snackade, smaka lite på chipsen, muuums vad goda dem var! så vi gick tillbaka och köpte till mej också! och så skulle hon hem, vi ska träffas imorgon. men vi får se när det blir för jag ska kolla på lägenheter med pappa också.

åh juste, kollade precis på en jätte bra film! "hollywood gulolo" hette den, hahah den var klockren ju!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jag såg också alla dom bilarna.. Det var typ nån utställning eller nåt. ;)

2011-08-14 @ 00:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0