älskling

jag kommer aldrig glömma dej, jag kan fortfarande inte förstå att du är borta. allting vi gjort tillsammans, du är som min andra halva. det kommer alltid kännas som om jag har tappat bort halva mej själv.

när jag såg den där videon och bilderna på dej idag, kunde jag inte hindra tårarna, dom bara forsade ner för kinderna på mej, mina ögon och kinder blev röda.

hur ska jag kunna gå vidare utan dej? du gjorde allting i mitt liv mycket enklare, bara av att kolla in i dina vackra ögon, gjorde att jag glömde bort världen bortomdet.

jag älskar dej miljontals varv runt rymden, och tillbaka. men alltid lite till ♥ snälla, kom tillbaka...





du är den vackraste jag någonsin haft i hela mitt liv. ♥



Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn ziperall

vilken söt! :D

2011-08-23 @ 09:13:14
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: CJ

Vad sorgligt. :(

2011-09-15 @ 13:14:48
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0