ska snart kolla på eclipse (och avslöjar i detta inlägg..)

nu avslöjar jag vart jag skulle, och milen och jossan som jag aldrig nämnde för jag ej visste om julia skulle se! det var en överrasskningsfest för julia! som hennes mamma hade ordnat, hihi!

och nu tänkte blogga lite snabbt eftersom att det såg lite dött ut på min blogg! vet inte vad jag ska säga direkt, vi har haft det jätte trevligt! vi käkade tacos när vi kom, har bombat med bilder på varandra och så har vi kollat på gammla minnen! skitmysigt!

och när vi kom så filmade julias mamma hur julia reagerade när vi kom, och ja..  hon sprang upp till sitt rum, haha! sötis. videoklippet kommer komma upp här på bloggen senare ikväll!

nu ska vi kolla på eclipse! (förlåt mamma, jag lovar att läsa boken ändå! men är så sugen på att se filmen, hehe ;)) och mumsa i oss glass! ;)

4ingen blev nöjd med bilden så var tvungen att censuera allas ansikten..

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

DAGENS BLOGG - kolla vem som vann, om det inte var du kan du ju vara med igen. Lycka till!

2011-04-03 @ 19:46:46
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: clara♥

var gärna med i dagens blogg hos mig!



fin blogg förresten!



kram<3

2011-04-03 @ 20:41:49
URL: http://claaraalaarsoon.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; haha det är ett armband xd men tack sötnos du med :D

2011-04-03 @ 20:55:59
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är din tröja köpt?

2011-04-05 @ 17:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0