kom hem jätte sent igår kväll....

kom hem jätte sent igår. runt halv elva var jag redan trött och ba "ska vi hem snart eller!?" och nej, det skulle vi inte och så frågade jag "vadå?ska vi hem halv ett eller!?!" och svaret blev "nej" men så blev det ändå hahah.. vi åkte

buss hem ungefär klockan ett och var inte hemma förän halv två. hade iallafall sjukt roligt hela kvällen (trots att jag var lite trött). tog kusins mobil och satte på massa konstiga låtar och skrattade som fan (jag var ju trött heheh..)

nu är mamma i stugan, och jag ska ju egentligen plugga.. men ville bara slänga in ett inlägg här snabbt! nu ska jag forsätta plugga och städa och verkligen ta något att dricka! är super törstig. oh juste, vi börjar skolan på tisdag   vill verkligen inte!! känns ju som sommar redan nu fan.


dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0