kom hem för 20 minuter sedan

det tog en kvart att gå! wow, vilken skillnad! där angela bodde förut och till mej så tog det ungefär än timme, och nu bara en kvart!

ska strax äta och ikväll är det criminal minds! och criminal minds suspect behavior! när vi ändå är inne på ämnet, vilken tycker ni är bäst?

oh juste, hoppas att ni absolut inte glömt att ni kan följa mej via bloglovin HÄR. och att min videofy kanal finns att kolla igenom på HÄR. och sedan har vi slutligen, min bloggsvars låda till höger! där vi menyn! det är bara att fråga på om ni undrar vart jag har köpt saker och ting på, och om ni undrar något om mej, min blogg eller vad som helst! det är super enkelt! och jag tittar där rätt så ofta för er skull så det är bara att fråga på, jag svarar väldigt snabbt!

och jag ska defenitivt inte glömma att fixa bilder till dagens outfit! de kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Criminal minds! Och den som säger nåt annat ska sluta att titta på tv :)

2011-04-07 @ 19:55:00
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0