inception

som tur, så hann vi till affären innan dom stängde! köpte lite gott, och nu har vi kollat på "the one" och två andra program också. känner mej väldigt seg, onyttig och klen! faktiskt lite små trött också. får se är jag lägger mej, kommer förmodligen fastna här ett bra tag..

imorgon är det redan söndag, gud va helgen går över fort! bara jag som tycker att helgen borde vara längre, och inte bara två dagar!?

oh juste, idag fick jag reda på att man får finnar av att snacka i telefon och att sitta vid datorn. är inte det helt sjukt? vad kan vi människor göra egentligen som inte har med att vi får finnar, sjukdomar, strålning, blir sjuka av? åååååh, är så trött på det!!

förresten, är det någon som har sett filmen inception? släng gärna i en kommentar och berätta om en var bra eler dålig! såg nämligen "behind the scenes" om den på tvn och den verkade väldigt bra! skulle vilja se den, men vill gärna veta vad mina läsare har att säga om den! någon som sett den? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitvra

2011-04-10 @ 08:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0