hans liv var ett rop på hjälp, men på ett språk ingen förstod

somnade igår ikväll, så blev inte så mycket mer uppdatering än shoppingen. men fanns ju ändå inte så mycket mer att säga efter det? ska träffa mariam och josefin om två timmar exakt. så ska börja fixa mej och städa mitt rum + att jag måste käka lite brunch innan dess också. så jag har lite bråttom!

men har sett att mina bilder blir så konstiga.. att det bli som en grå ruta runt bilderna? blir så sjukt arg när någonting jämt och ständigt ska krångla sej med min blogg. är det bara jag som har sett det?

ni får ha en bra dag, vi hörs mycket senare! ungefär vid 5 tiden så ska jag ju färga ögonbrynen och fixa dom och fram tills dess är jag ju ute med mariam och josefin. passa på att gå ut, sitt inte inne! gå ut med en vän, eller promenera och lyssna på musik samtidigt. gå till affären eller vad som helst! det är ju hur härligt, soligt och varmt väder som helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0