grillning!!

hej på er! nu sitter jag hos julia, vi har precis vart ute och fotat lite! visar bilderna strax, våra kameror laddas just nu. och vi ska strax't grilla! muuuums, säger jag bara!
har även köpt jordgubbar tills ikväll och imorgon under bilturen, så det kommer bli årets jordgubbar ;) hoppas dom smakar bra då!
& juste.. vi ska ha med oss datorn under säffsen, så det blir bloggning då och då..! om nu internet funkar där borta!
vi hörs senare, pusspuss!
hej på er! nu sitter jag hos julia, vi har precis vart ute och fotat lite! visar bilderna strax, våra kameror laddas just nu. och vi ska strax't grilla! muuuums, säger jag bara! 

har även köpt jordgubbar tills ikväll och imorgon under bilturen, så det kommer bli årets jordgubbar hoppas dom smakar bra då!

& juste.. vi ska ha med oss datorn under säffsen, så det blir bloggning då och då..! om nu internet funkar där borta!


vi hörs senare, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0