godmorgon

godmorgon på er mina läsare!

håller på att fixa mej, vid halv tolv så kommer katja, julia, josefina och angela hit! sedan drar vi ner tillsammans till fyrishov och möter alla andra där! men är så jävla arg för dom har stängt av varmvattnet och jag kan inte duscha..

men får trösta mej med att jag ska träffa underbara folk idag! har inte så mycket mer jag vill säga, har på mej min nya bikini nu och jag älskar den! 

puss, så hörs vi senare efter fyrishov! ha det så gött!


bild på mej och bästavännen som sover här ikväll!

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_20.html

2011-04-21 @ 11:54:27
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0