goddag och glad påsk på er mina kära läsare!

lite sent att säga godmorgon antar jag.. så glad påsk på er mina kära läsare!

vaknade klockan 11 idag! riktigt skönt, men ååh jag blir alltid så seg på morgonen när det är lov :( vet inte ens varför. mamma kom och gav mej ett påskägg och lite pengar! så söt

drömde något hemskt inatt.. haha, att jag blev jagad av en orm i ett rör (jag var alltså jätte liten?) men som tur hann jag vakna innan jag fick veta ordet av! och just nu är mamma och hämtar ett paket (från hm som alltid är sent..!!!) det har faktiskt tagit så långt tid att jag knappt minns vad som finns där i! :P haha läskigt..

men nu så ska jag sätta på mej lösögonfransarna och nu tror jag faktiskt att mamma kommer!  vad ska ni göra idag förressten, nu när det är påsk och har ni fått någon ägg eller?


Kommentarer
Postat av: miccis

sv:

tack!

2011-04-23 @ 13:29:34
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0