gick förbi mcdonalds och blev kvar där!

när vi var ute så gick vi förbi mcdonalds och så blev vi kvar där! tog en varsin glass och sedan tog jag en cheesburgare för jag var lite småhungrig! det blev ingen video (som jag tänkt) eller jo, tror det? kan kolla senare hahah.. men då får den komma upp om ett bra tag, för orkar inte hålla på nu!
angela ska väl snart hem tror jag. imorgon är det valborg, åååh vad man är taggad då!?!? vad ska mina läsare göra på valborg?  jag ska vara på stan med angela och julia och så ska vi gå på tivioli haha  och senare på kvällen så får vi se om vi hänger lite på stan vilket många andra folk kommer göra
när vi var ute så gick vi förbi mcdonalds och så blev vi kvar där! tog en varsin glass och sedan tog jag en cheesburgare för jag var lite småhungrig! det blev ingen video (som jag tänkt) eller jo, tror det? kan kolla senare hahah.. men då får den komma upp om ett bra tag, för orkar inte hålla på nu!

angela ska väl snart hem tror jag. imorgon är det valborg, åååh vad man är taggad då!?!? vad ska mina läsare göra på valborg? 
jag ska vara på stan med angela och julia och så ska vi gå på tivioli haha
och senare på kvällen så får vi se om vi hänger lite på stan vilket många andra folk kommer göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0