första april, dags att luras haha!

godmorgon kära bloggläsare! vaknade runt tio, super skönt! kände att jag verkligen behövde sovmorgon, men det fick mej att tänka på sommarlovet! ååh va jag längtar

idag är det ju första april, haha någon som ska luras?  kommer själv ihåg hur viktigt det var att lura sina föräldrar eller släkt när man var liten! får se om jag gör det idag då, hehe  har blivit lite sämre på det, men något ska det nog gå att hitta på!


ska dra ner till stan senare idag, får se när det blir. ska köpa lite grejer som jag verkligen behöver! ska iallafall börja med att äta frukost, så jag inte fastnar hemma hela dagen!

hur ska ni göra då, mina läsare? ska ni lura någon eller inte?

bild från fotografering för något år sedan.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sööt

2011-04-01 @ 23:35:55
URL: http://johannaloviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0