avsöljar vad som händer imorgon!

har precis kollat på greys anatomy, och nu tänkte jag avslöja vad som händer imorgon! 

jo såhär gick det till. jag, katja och julia var ju med varandra i måndags och då bestämde vi för att träffas igen på torsdag (imorgon) och sedan så "gick det överstyr" vi ville ha flera med! och då så textade vi till många personer! och vissa svara inte, och vissa kunde inte, men vi blev några stycken! 10 personer blev det! jag, simona, julia, katja, angela, tove, anna, josefine, emma och milen!

så det kommer verkligen bli skitkul! jag tror tyvärr inte att jag hinner blogga så mycket imorgon på morgonen, ni får väl något inlägg utan bild när jag är där eller nått åt den stilen

det kommer absolut bilder, jag tror iallafall att vi kan ta någon mobilbild någon gång på allihopa. fast vi får se! åååh va roligt det ska bli! det är som om vi återuppväcker förra sommaren :')

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0