HUR GRAND VA IGÅR :

grand var ju bäst igår, började ju med att vännerna kom till mig. gjorde mig i ordning och det tog lite tid hehe. var där typ tio över åtta. stog i kö as länge, träffade rebecca för första gången, så jävla fin. hihih, älskar henne. träffade junia också, var lite med henne :) kom in efter ett tag, typ alla knuffades :o först var det massa uppträdande med sen började danset :D då var det skaka loss! haha, det var hur roligt som helst där. hände lite slagsmål och blev lite strul här och där :) fast inte för mig, men jag är redan upptagen haha!

Kommentarer
Postat av: josefina

2010-09-12 @ 14:58:36
Postat av: josefina

det var skit kul ju haha fan vad sexigt vi dansa XD kinesen var ju skit duktig , trodde jag skulle dö av garv :P <333 det här måste göras om bby!!!

2010-09-12 @ 15:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0