Tillbaka

Är tillbaka nu, pappa jag, ingrid och balder var i bollekärn. Ett berg typ tror jag? vi gick runt en hel sjö som var jätte stor! Vi snackade om skolan, grymt skönt faktiskt. Efter det åkte vi till ett ställe och köpte massor av ull. Nu ska vi göra något av det och sen ge det till en person som vi har känt grymt länge. Vet inte om den läser det här eller inte, så tänker inte ta upp det här! Men ska vara lite sociala med dem nu för dem ropar på mig ;) K R A A M !

det fick bli en bild på min bästavän. hon har varit sjuk hela höstlovet..
grymt synd om henne tycker jag, saknar henne! jag älskar dig julia :)
you are my shunsine! vi måste träffas när du blir frisk, du är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag startat en ny kategori i bloggen som heter ''Tip of today'' skulle bli sjukt glad om du skulle orka ta dig tid och säga vad du tyckte om det, puss så länge så ses vi på bloggen :))

2010-11-07 @ 17:18:27
URL: http://selmass.blogg.se/
Postat av: julia

saknar dej mest<3

2010-11-08 @ 15:58:54
URL: http://juliaakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0