That's not your name babe

Har precis klivit innanför dörren. Sitter och filar naglarna! Sen ska jag måla på lite behandlingsnagellack som gör att dom blir starkare. Haha, nämen efter det så tänkte jag käka lite och packa och vara förbered! Sticker ju till pappsen idag, hehe. Åker buss i två timmar! Kommer vara där hela helgen, jag kommer blogga. Men ska passa på att plugga lite också. Eftersom det är lite svårt att få mycket gjort i skolan och hemma. För man har saker att göra hemma också och i skolan är det massor med sexor som springer runt och leker. Haha dryga -.- Men det ska bättra sig tycker jag. Nämen nu ska jag göra någon nytta hehe! Magen kurrar, blir nog att man drar till köket. Puss!




Kommentarer
Postat av: Angela

Det är ju inte bara sexorna som stör ?

Du bestämmer ju själv om du ska vara med dom eller om du ska jobba, janelle xd

idag tex?

2010-11-19 @ 15:32:48
URL: http://angelacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0