Svar på frågestunden! Del 1

Postat av: Anni

fin blogg! (:

hur gammal är du och när började du blogga? (:

sv: tack! (: Jag är tretton år, fyllde i augusti. Alltså, jag har haft många bloggar men har raderat dem och lite sisådär. Har haft runt 20 bloggar sammanlagt tror jag. Eller nått sånt där,  men jag började nog blogga 2009. Fast den här bloggen, har jag haft sen juni, 2010! Kram :)

 

Postat av: josefine

shenare bruuuden :))<3

1.sommar eller vår ?

2. vilka bloggar läser du ?

3.Vad tycker du om morgahage ?

4.Gillar du kossor ?

5.Att stinka hela livet eller använda en parfym hela livet?

6.Jul eller påsk?

7.sverige eller norge ?

8.fotboll eller tennis ?

 

sv: 1. båda faktiskt, för när det är vår så har man något att längta till och då har ju alla färger kommit så man kan gå ut o fotografera! hur mysigt som helst, älskar den känslan. & när det är sommar, ja det älskar vi alla. varmt, brun, bikini, glass, springa barfota, shorts,linne, yes babe!

2. jag läser : michaelaholmgren, sofiaeriksson, josefineolsson (din), absolutaandersson, kissie, foki, isabelle, julia, angela carlsson, thereselevo & fanny vahlne! det är dem bloggarna jag följer dagligen ;) eller kissies, nja ibland. Ibland händer det att jag kollar andra bloggar också, men brukar oftast inte ha tid till det.

3. morgage är bääst ju !

4. Nja, inte själva DOM men jag gillar mjölken, hihi.

5. Parfym hela livet , självklart !

6. Jul :D

7. Sverige !

8. Haha, ärligt talat. Fotboooolll !

 

Postat av: Louise Madeline Carlsson

1. Jul eller midssommar?

2. fest eller mysig filmkväll med familjen?

3. gillar du hästar?

4. duscha eller bada?

5. vad är ditt favorit ämne i skolan?

6. vad hatar du mest av allt?

7. om du fick önska dig en sak i hela världen va skulle det vara isf?

 

sv: 1. Båda faktiskt :) För både midsommar och jul är en " högtid " då släkten samlas och det är urmysigt tycker jag!

2. Beror på hur jag mår & vad jag känner för :)

3. dom här helt okej ! :)

4. båda faktiskt, beror på vad jag känner för. Men duscha går snabbare ;)

5. Jag vet faktiskt inte, nu när allt har blivit svårare.. Men förut var det engelska.

6. Jag hatar insekter & små kryp. Haha, det finns säkert mycket mer jag hatar men jag kommer inte på det just nu!

7. Det skulle nog vara, massvis med pengar. Och en sak till, FRED.

Postat av: sarasbruur@bdb

varför är janelle så jävla söt ? :o<3

 

sv: Haha, du kan vara söt ! :)<3

 

Postat av: sofia fahlen

vill du träffa mig ?

vad tycker du om mig ?

beskriv mig med tre ord.

vad tycker du om min blogg ?

är du nöjd med dig själv ?

om du måste välja , vad tycker du bäst om med ditt ansikte?

 

sv: jag har träffat dig, men ah :')

Grymt söt & fett snäll, + lååång :o

Söt, snäll & lång :D

Din blogg, den är bra den .

Om jag är nöjd med mig själv ? Haha nej .

Om jag måste välja, mh.. Min ögonfärg.

Postat av: emmanorrman -

hmm..

1. om du visste att du bara hade en dag kvar att leva, vad skulle du göra då?

2. hur tror du att ditt liv ser ut om 10år?

3. favvofärg?

4. favvomånad?

5. vad tkr du om min blogg? (A)

6. vad tkr du om mig emma norrman ? (a)

7. vem är den kändaste personen du träffat?

8. bloggförebild?

9. vilka bloggar läser du? :)

10. vrf började du blogga?

11. höjdarstatistik?

puuss :* <3

sv: 1. Jag vet inte.. Få rent ut sagt, panik. Men skulle tagit farväl av alla jag känner.

2. Jag vet inte, jag har väl ett jobb då. Kanske någon kille, vem vet? ;)

3. Skrik blå :)

4. Juli, för du börjar sommaren :D

5. Den är bra, keep it up bruden (y)

6. Du är underbar bruden !Måste träffas snart!

7. Haha jadu, har inte träffat någon 'känd' direkt. -.-

8. Isabelle (a)

9. Svaret står lite över, om du checkar ;)

10. För jag tyckte det verkade roligt, och det var roligt. Är det fortfarande, men fan. Folk suger på att kommentera!

11. 167 , eller något sånt där i think. Men det var för jag hade bloggtrafik haha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0