Snow snow snow !

Idag verkligen snöade det. Först när jag kom till skolan så småregnade det lite.. Men efter ett tag när man satt i zonerna och kollade ut genom fönstret för att bara tänka lite så såg man hur det spö-snöade! Har hört alla säga 'ÅÅÅH VAD DET SNÖÖÖÖAR!!' Vet inte om dem har menat det posetivt eller negativt. Både och kanske? Men jag älskar't. Det är den bästa julkänslan som finns, snön. Så jag tänker inte klaga, än iallafall. I Januari kommer jag kanske göra det, fast när jag skulle hem till mig med Angela & Matilda så var det PROPPAT i bussen. Ingen fick komma på, bara folk gå av hela tiden. Alltså, det var rent ut sagt kaos. Men jag älskart. Vintern & Julen. Wow, så mysigt tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0