skulle egentligen lagt upp det här 13.00

oj! har heeelt glömt bort att blogga, sorry hehe. men mamma och jag håller på att möblera om mitt rum helt :) vi fixar och trixar haha! vi har ändrat massor. men det är fortfarande inte klart än :o ni får en bild på före och efter sen :) om jag nu har någon före bild.. :o för jag glömde att ta en bild innan vi ändrade. men ska försöka hitta en bild som ' före' bild.. men annars får ni bara se en 'efter' bild :D
oj! har heeelt glömt bort att blogga, sorry hehe. men mamma och jag håller på att möblera om mitt rum helt :) vi fixar och trixar haha! vi har ändrat massor. men det är fortfarande inte klart än :o ni får en bild på före och efter sen :) om jag nu har någon före bild.. :o för jag glömde att ta en bild innan vi ändrade. men ska försöka hitta en bild som ' före' bild.. men annars får ni bara se en 'efter' bild :D men nu är vi snart klara hehe, ska bara rensa lite till :)
 
Trackback
RSS 2.0