Ska sova : Nu

Visste du...

att jag vill
- ha syskon
att jag har - världens bästa vänner
att min senaste kyss - betydde ingenting
att jag lyssnar mycket på - musik
att jag funderar på - livet ibland 
att jag pratar - för mycket 
att jag inte gillar – min kropp
att min första riktiga kyss – var för inte så länge sen
att jag avskyr när folk snackar - massa skit
att kärlek är – underbart men ändå inte 
att jag gillar – min nya beställning
att jag alltid kommer att – älska dig 
att jag är hemligt förälskad i – sommarn 
att sist jag grät var – ett tag sen 
att min mobiltelefon är – min bebis 
att när jag vaknar på morgonen – kollar jag min mobil direkt 
att innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna 
att idag har jag – haft hur tråkigt som helst
att jag just nu tänker på - vad jag ska ha på mig imorgon
att i kväll ska jag – sova
att jag hoppas – mitt liv blir bättre 
att jag verkligen vill – få längre hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0