Searching a firework

Tjenare !
Nu sitter jag och Angela här framför datorn och snackar. Fast hon flummar lite x) Asså jag har haft sån otur hela den här veckan. Först så gick mitt linne sönder så det blev ett stort hål, sen så gled jag tre meter på marken, mina nya leggins sprack & nu, så är mitt bankkort borta. Kunde inte shoppa idag men angela köpte skit fina saker! Hon köpte ett par strumpbyxor & en tröja! När jag har fått en nytt kort så ska jag shoppa en sån tröja & såna strumpbyxor kanske! Haha :) Men nu ska vi gå ut & köpa godis. Tar med mig kameran så det blir lite bilder påvägen. Puss !

Kommentarer
Postat av: katja

när kommer del 3 av frågestunden??? <3

2010-11-14 @ 10:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0