I'll take him

Shabba! Sitter just nu i soffan och kollar på tv. Mamma håller på med maten :) det var grymt kul på gränby med angela. Vi kollade runt och sånt. Vi ska till gränby på torsdag. Eftersom då får jag mitt kort tillbaka. Bloggade inte så mycket den här helgen, jag vet. Men jag ville vara social när mina bästavänner sover hos mig. Och haha, jag har faktiskt ett liv ;-) iallafall, har redovisning på tisdag i spanska, så ska läsa på det ikväll. Så jag kommer inte blogga något mer idag. Skolan är ju viktig. Så ni får se frågestunden uppe på bloggen imorgon! Håll ut ;-) haha, nej men nu ska jag sluta skriva innan jag skriver alldeles för mycket. Haha byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0