feel so much better now

Har precis ätit, kom hem för en stund sen. Det var jätte trevligt hos Angela, vi käkade mellanmål, kollade på film och hon rensade sin garderob medans jag skrattade jätte länge på golvet xd. Hehe. Hennes lillebror tyckte jag var konstig :) Haha men kvällen idag ska spenderas framför tv:n & datorn!
Idag är det precis en månad till jul!! Precis en månad!! Woho! Hihi, vad jag längtar! Har inte så stor önskelista men jag önskar mig väldigt dyra saker. Så då blir inte listan så lång :) Eftersom, jag skulle ju inte få allt. För jag önskar mig en systemkamera, mobil, presentkort på hm, lindex, gina tricot & cubus & jag vill ha tre hål i öronen! Sen önskar jag mig ju självklart kläder och pengar hehe :) Nämen nu ska jag forsätts surfa och göra mitt. Ni får ha det så bra! Vad önskar ni er föresten? :)
Har precis ätit, kom hem för en stund sen. Det var jätte trevligt hos Angela, vi käkade mellanmål, kollade på film och hon rensade sin garderob medans jag skrattade jätte länge på golvet xd. Hehe. Hennes lillebror tyckte jag var konstig :) Haha men kvällen idag ska spenderas framför tv:n & datorn!


Idag är det precis en månad till jul!! Precis en månad!! Woho! Hihi, vad jag längtar! Har inte så stor önskelista men jag önskar mig väldigt dyra saker. Så då blir inte listan så lång :) Eftersom, jag skulle ju inte få allt. För jag önskar mig en systemkamera, mobil, presentkort på hm, lindex, gina tricot & cubus & jag vill ha tre hål i öronen! Sen önskar jag mig ju självklart kläder och pengar hehe :) Nämen nu ska jag forsätts surfa och göra mitt. Ni får ha det så bra! Vad önskar ni er föresten? :)

Kommentarer
Postat av: johannaa

asså du kopierar bara isabelle strömbergs bilder, varför kan du inte bara ta och göra egna??!! dålig fantasi.

2010-11-24 @ 22:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0