WHEN I LET YOU GO ( ? )

godmorgon allihopa, eller det är väl bara jag som vaknar såhär sent..
vet inte riktigt vad jag ska hitta på för något idag, julia loggade nämligen in nyss så ska kolla med henne när hon tänkte sätta in min header och bredda ut min blogg lite grann. När mamma kommer hem idag så ska vi iallafall bestämt hämta mina nya kläder idag. vill att tiden ska gå fort (a) men jag får väl hoppas att innandess jag träffar någon. för imorgon så åker jag till bollnäs. tror inte jag hinner vara med någon då direkt. eller ioförsej så åker ju jag vid sex tiden.. men vi får helt enkelt se! pappas system kamera är lite svår så det kanske inte kommer så mycket bilder :/ han kan inte hjälpa mig så mycket heller nu när han har jour >.< kanske fixar det själv? :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0