VAD JAG TYCKER OM ER , DEL TVÅ .

aya torok :
förut typ från trean & neråt till dagis så var vi asbra vänner, nästan bästavänner tror jag? :) sen så hände det en grej.. eller jag gjorde en väldigt dum sak. som jag ångrar, men har nu fattat att du inte kan förlåta mig. jag kan ju inte göra så mycket åt det så får väl leva vidare. men jag älskar dig otroligt mycket & saknar dig hur mycket som helst.. hoppas du får ett bra liv & så. för det är du värd, du är verkligen en äkta vän aya. tack för allting, jag älskar dig.. finns för dig om du vill prata eller så!
hana shakib :
hana, vi har inte känt varandra så länge. men det ska vi ändra på :) vi måste träffas mer! för jag har så kul med dig sötnos. du är så underbar, snäll & rolig! gummsan, jag älskar dej. vill du träffas mycket i sommar? :) för jagvil träffa dej! då kan vi skapa några minnen :)<3 åååh, saknar dej jätte mycket!
tilda ludvigsson :
tilda, jag tror det var i sommras som jag kom till nåntuna rätt så ofta. du, jag, miccis & tess. vi hade så sjukt kul! tycker iallafall jag.. jag saknar er, som fan. kan vi träffas snart? kan vi träffas i sommar? :) skulle bli bäst ! hoppas ni vill det, men om ni inte vill så säg till.. tilda, du är sjukt fin & jätte söt :) + jag älskar ditt hår o: <3
matilda fröberg :
vi har känt varandra i 2/3 år?! :) det har varit både underbar & bråkiga år. just nu så känns det som vi har tappat kontakten.. o , jag saknar dig.. kan vi träffas den här veckan som kommer? typ åka runt ? x) älskar dej finplutt ;* du betyder, (L) nu ska jag äta frukost.. haha, men kan vi träffas i sommar? :D typ skara tsm ? :))<3


Kommentarer
Postat av: hana

detsamma, ja vi ska träffas mkt i sommar :D älskar dig med sötis<3

2010-06-20 @ 16:25:40
URL: http://hhss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0