jag vet, dålig uppdatering

men jag har sovit hos josefin med julia i hennes nya lägenhet. den var super fin! vi hade störtroligt. vi kollade på ' i know what you did last summer ' haha den var inte alls läskig. ändå så vill vi se tvåan. ' i still know ' heter den :) när vi hade kollat klart så berättade vi massa teorier eller hur man ska säga. rykten kanske? det var läskigt haha. idag var jag på fyrishov med julia & josefin. träffade matilda & emma där. har saknat dig emma sötnos! kommer inte se henne på två veckor..  iallafall så var det rätt så kul idag. förutom en grej som hände men det tänker jag inte skriva här. imorgon så ska jag träffa julia på fyrishov! :) jag tror det blir min tolfte gång att vara där imorgon ;d puss & kram nu ska jag ladda upp lite bilder på lite blommor .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0