dundernice på fyrishov!

yeah, det var dundernice på fyrishov. träffade anna, tove, julia & josse där. vi hoppade & dem lärde mig att dyka eller halvt för jag måste kunna lite till, hehe x) haha julia & josefin skrek på emma (a) hon fattade att det var jag som var där med mina kompisar ;p ska träffa henne på onsdag, spännande! första gången, men i slutet typ innan vi skulle åka hem så tog julia kort med sin mobil & det blev många bilder kan jag ju säga! men jag lägger ut några av dem :) två video's spelade hon in, måste kolla på dem innan jag kanske lägger ut dem. tack för dagen flickor. det här måste vi verkligen göra om! saknar er redan, puss älskar er.
















puuh, så! det var alla bilder som jag ville lägga ut. några andra var
lite suddiga och lite onödiga att lägga ut haha :) men vi hade bäst!
tack för dagen flickor, vi måste bara göra om det här. älskar er


Kommentarer
Postat av: Eemmanorrman ~

haha onsdag kommer bli bäst! :D<3

2010-06-21 @ 21:58:43
URL: http://emmanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0