ONT I HUVUDET

vet inte vad det är med mig egentligen, har aldrig haft ont i huvudet förut nästan. det blir i varje fall väldigt sällan. men dem senaste dagarna har jag vaknat med huvudvärk. inte så trevligt va? tycker iallafall inte jag! pappa har nyss importerat alla bilder, eller några. så tänkte lägga upp några för jag vill inte ta alla på än gång. tror inte någon orkar kolla igenom alla hundratals bilder jag gått och knäppt? xd så kommer ta några för varje inlägg :) haha jag är fortfarande i norge så i vet ;) kommer inte ta så många bilder i taget. ha det gött!
så himla fin utsikt
(y)
mjönpil , iloveyou and miss you, <3  han var min häst under hela lägret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt häst !

2010-07-04 @ 20:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0