tredje advent

tredje advent..
wow va tiden går fort alltså! det är redan tredje advent.. :o har fixat mig lite och sånt där, ska kanske träffa therese idag! men ska plugga lite först, och det är inte säkert att hon kan. nästa helg ska ju jag fira jul hos pappa! wii, spännande! får se vad jag gör idag, antingen träffar therese eller spenderar dagen hemma hehe! men isåfall ska jag nog passa på att göra lite nytta :)
ha en bra dag, vi hörswow va tiden går fort alltså! det är redan tredje advent.. :o har fixat mig lite och sånt där, ska kanske träffa therese idag! men ska plugga lite först, och det är inte säkert att hon kan. nästa helg ska ju jag fira jul hos pappa! wii, spännande! får se vad jag gör idag, antingen träffar therese eller spenderar dagen hemma hehe! men isåfall ska jag nog passa på att göra lite nytta :)
wow va tiden går fort alltså! det är redan tredje advent.. :o har fixat mig lite och sånt där, ska kanske träffa therese idag! men ska plugga lite först, och det är inte säkert att hon kan. nästa helg ska ju jag fira jul hos pappa! wii, spännande! får se vad jag gör idag, antingen träffar therese eller spenderar dagen hemma hehe! men isåfall ska jag nog passa på att göra lite nytta :)
ha en bra dag, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: lina

hur mår du?:D

2010-12-12 @ 13:47:24
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0