svar på kommentar

sv: URSÄKTA? hahaha. Vad är " allt " som du tycks anse som härm? och du, om du menar tröjan jag har på mig där så har du så jävla fel. och jag vet inte vad du tänker med heller när du skriver sådär. KLÄDER som det heter. tillverkas för att enbart folk ska köpa dem, dock inte bara EN person som du tycks tro? utan massvis från olika världar och städer. Så om maja har den där, skiter jag i. För jag tycker den är fin, DÄRFÖR köpte jag den. Tänker inte ens slösa min tid på dig mer. Men jag tyckte din kommentar var så jävla patetisk. Och jag antar att du går i kunskap eller något eftersom du vet vem jag är och hon är? Seriöst, väx upp. När du kommenterar en sån här kommentar och är anonym. Hur jävla patetisk får man vara? :) Hahahaha, jag tycker synd om dig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Olika världar? Hur lågt är ditt IQ?! Det finns bara tellus om du inte snackar om att kläder tillverkas för att skickas ut i jävla rymden. Varför måste du kaxa så jävla mycket och så säger du också att JAG ska växa upp? Väx upp själv! Och tyck inte synd om mej, jag lever ett underbart liv.<3 Och anledningen till att jag är anonym är att jag har rätt till det. Jag vill inte att du ska veta vem jag är? Det är inget fel.

Sluta vara kaxig, det tjänar du inget på.

Lev på gumman<3

2010-12-29 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0