ont i magen, aj aj..

tråkigaste skoldagen jag har varit med om kan jag säga att det var idag!
vi har egentligen inte slutat än, men jag fick super ont i magen.. kunde nästan inte stå. hittade inte min handledare, så jag åkte hem ändå. ska inte sitta här så länge till tror jag, men det börjar gå över känner jag.. hoppas det går över! jag avskyr att vara sjuk, ha feber, ont i magen eller något liknande! tycker det är hemskt.
bild från google.
i skolan gick vi igenom hur man behandlar varandra, och det har jag hört om förut? vem har inte det liksom? vi satt i olika grupper och diskuterade det.. fy vad tråkigt haha!! men nu är jag hemma och mår inte bra istället. aja,kram.
..tråkigaste skoldagen jag har varit med om kan jag säga att det var idag!
vi har egentligen inte slutat än, men jag fick super ont i magen.. kunde nästan inte stå. hittade inte min handledare, så jag åkte hem ändå. ska inte sitta här så länge till tror jag, men det börjar gå över känner jag.. hoppas det går över! jag avskyr att vara sjuk, ha feber, ont i magen eller något liknande! tycker det är hemskt.
bild från google.
i skolan gick vi igenom hur man behandlar varandra, och det har jag hört om förut? vem har inte det liksom? vi satt i olika grupper och diskuterade det.. fy vad tråkigt haha!! men nu är jag hemma och mår inte bra istället. aja,kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0