Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 18. Oj, då är man vuxen.

2. Vem var den sista du träffade? Josefina.

3. Hur lång är du? 173 cm.

4. Vilken var den senaste film du sett? The day after tomorrow.

5. Vem ringde du senast? Har inte haft pengar på en månad.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var till Josefina och det stog " Nej, helst inte..<3 "

7. Vad är dagens planer? Blir hemma hela dagen, men ska nog göra ett litet " spa " innan julen ;)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.

10. När såg du senast din mamma? Nu :)

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du idag? Vid elva.

13. Har du någon gång hittat en katt? Faktiskt inte. Men jag skulle gärna göra det.

14. Vilken är din favoritplats? Vet inte.

15. Vilken plats föredrar du minst? Tåg. -.-

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte. Jag kanske har en sambo? :)

17. Vad skrämde dig som barn? Påskharen.. HAHA!

18. Vem fick dig att skratta senast? Jag själv. Sån är jag haha!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vad är det för något? haha!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två hos mamma, en hos pappa.

23. Hur många landskap har du bott i? Två. Och gör fortfarande.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jag är tretton, höhö!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.

26. Är du social? Inte så jätte.

27. Vilken är din favoritglass? Det varierar. Ibland chokladglass och ibland daimglass.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet och renovera den. Ta körkort. Köpa bil. Resa. Köpa något till familjen.

29. Tycker du om kinamat? Ja det är ganska gott. Fast FÖR starkt!

30. Tycker du om kaffe? Ja med mjölk och socker. Fast jag dricker det bara till kubb ( doppar ).

31. Vad dricker du till frukost? Te eller oboy.

32. Sover du på någon särskild sida? Nej, men ligger alltid åt en viss sida. Typ jag ligger på sidan.

33. Kan du spela poker? Ja det är skitkul.

34. Tycker du om att mysa? Jodå.

35. Är du en beroendemänniska? Alla är väl mer eller mindre beroende. Jag är nog mitt emellan.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Faktiskt ja.

37. Vill du ha barn? Ja ett eller två men inte riktigt än.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool? Poolen helt klart.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och smink.

42. Äger du dyra smycken? Jag har några finare guldsmycken men dom använder jag sällan.

43. Har du någon gång testat narkotika? Vad är det? xd

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Julmust.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag och min mamma! HAHA!

46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har massa ärr tyvärr.

47. Vad har du för ringsignal? Your love is my drug - Leighton Wesiley

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja jag har några plagg som ligger nedpackade i en låda i källaren

49. Flirtar du mycket? Nej.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag har flera bilder och dom flesta är nog tagna hemma.

51. Kan du byta olja på bilen? Har ingen bil.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser aldrig böcker.

54. Läser du dagstidningen? Ibland.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Haha nej.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte på sånt.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vene.

59. När var du i kyrkan senast? Dont remember.


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: tagit sjukt lång tid för mig o svara på din kommentar nu, min iaf, jag är på steg 11/14 engelska o steg 10/11 svenska o steg 8 i matte, låter inte så bra , men alla i norra fick börja på steg 6 i allting så.:)

2010-12-22 @ 22:13:07
URL: http://johannaloviisa.blogg.se/
Postat av: Ulrikke Brandstorp

Sv : Tusen takk! :)

2010-12-23 @ 00:07:30
URL: http://ulrikkeb.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0