lära känna mej bättre!

- jag älskar att kolla på löjliga filmer
- jag har opererat mig tre gånger (blivit nersövd och hela köret..)
- jag har glugg, men det är endast för att jag ramlade på badkarskanten med mina framtänder och slog i dem hårt så dem åkte in i mitt tandkött igen och fick växa ut igen.. men det tog tid och då var det glugg..
- jag är otroligt barnslig
- jag var alltid social och inte alls blyg när jag var liten
- jag är inte så social som person haha
- jag älskar skräckfilmer
- jag är höjdrädd
- jag önskar ofta att jag var någon annan
- jag älskar djur
- jag hatar att känna mej mentalt överlägsen och klarar inte av att prata med ”dumma” personer
- jag har aldrig smakat vin eller öl haha (men det stinker så otroligt)
- jag blir inte så lätt kär
- jag har varit kär en gång
- jag har alltid velat operera min näsa
- jag tycker jämt och ständigt synd om folk helt utan anledning
- jag hatar när bebisar skriker.. men annars är dem jätte gulliga och snälla :)
- jag tycker undervattens-dokumentärer är spännande och är otroligt faschinerad av hajar och andra vattendjur..
- jag blir ofta kallad dampbarn
- jag älskar att krama folk
- jag blir alltid kallad bortskämd
- jag älskar att hålla på med mitt utseende (fixa håret, sminka mej osv)
- jag kan vara social när jag själv vill
- jag har väldigt tunt hår
- jag har inga syskon
- jag har aldrig blekt mina tänder men vill så gärna..
- jag tror på ödet
- jag är beroende av mjölk
- jag har en hund som heter balder
- jag har alltid funderat vad som kommer hända efter jag har dött
- jag är 173 cm lång
- jag hatar min mage men ändå äter jag nästan jämt haha
- jag har fobi för spindal, småkryp.
- jag är ganska knäpp
- jag kan tänka på roliga saker som har hänt och sedan börja fnissa för mej själv
- jag kan skämma ut mig totalt ibland
- jag älskar att fotografera
- jag har alltid hatat min ansiktsform
- jag har ganska många fördomar och dömer ofta personer, än om jag vet att jag inte borde det
- jag hatar mörker
- jag är lite av en perfektionist ( jag måste tex vara nöjd med en bild för att lägga ut den på bloggen)
- jag älskar musik!
- jag har alltid älskat att bada
- jag tycker att blommor är läskiga ibland haha.. det känns som om dom ska äta upp mig :o
- jag älskar att sjunga för mej själv
- jag blir inte brun så lätt..
jag är otroligt svartsjuk av mej!
nu när ni har läst allt det här, så kanske ni har fått en helt ny uppfattning om mej? eller bara lite smått sådär. berätta gärna isåfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0