hemma, brr vad kallt det är ute

kom hem för en stund sen, har varit underbart hos yrsa och inez med angela! vi har skrattat så vi har fått ont i magen..
haha.. eller åtminstonde jag :o som kan skratta åt ett tak.. haha sämst! nu sitter jag iallafall här och tänkte blogga lite och kolla på annat, sen tänkte jag sätta mig vid soffan och mysa lite! dricka te och äta något..
haha mamma kom in nyss och frågade mig vad jag lyssnade på, och då sa jag att jag lyssnade på mikrofonkåt. hon ba : hm, meeh okej. jag ba : asså det är omgjord av september, jag tycker den är bättre än originalet då en kille sjunger. då sa hon bara : jasså. och gick, hmm..
men iallafall! yrsa ska skicka bilderna sen, men hennes data dampade innan vi åkte så jag vet inte om den funkar, men det löser sig väl. bilderna kommer iallafall upp på bloggen idag eller någon annan dag i veckan! puss&kram. ha en bra lördag :)
kom hem för en stund sen, har varit underbart hos yrsa och inez med angela! vi har skrattat så vi har fått ont i magen..
haha.. eller åtminstonde jag :o som kan skratta åt ett tak.. haha sämst! nu sitter jag iallafall här och tänkte blogga lite och kolla på annat, sen tänkte jag sätta mig vid soffan och mysa lite! dricka te och äta något..
haha mamma kom in nyss och frågade mig vad jag lyssnade på, och då sa jag att jag lyssnade på mikrofonkåt. hon ba : hm, meeh okej. jag ba : asså det är omgjord av september, jag tycker den är bättre än originalet då en kille sjunger. då sa hon bara : jasså. och gick, hmm..
men iallafall! yrsa ska skicka bilderna sen, men hennes data dampade innan vi åkte så jag vet inte om den funkar, men det löser sig väl. bilderna kommer iallafall upp på bloggen idag eller någon annan dag i veckan! puss&kram. ha en bra lördag :)
en bild på mig och josefine, i höstas.


copyright.

Kommentarer
Postat av: johanna hansson

Hej janelle!

Du hade en jättefin design förut och jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra designer? :)

För min blogg skulle behöva en ny design och du verkar bra på sånt så :)



Hoppas :)

2010-12-11 @ 15:42:54
URL: http://xmusicxfreakx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0