..

jag saknar en plats. en plats som är så underbar. där allt är perfekt. där hela sjuan är. ni är så jävla bra. jag vet inte vad jag ska göra.. det känns som om jag kommer svimma snart, eller gråta floder. den här platsen gav oss kärlek, livet blev bra. alla bitar kom på plats. jag saknar det så stort. att jag skulle göra vad som helst för att få komma tillbaka, maten var så bra. lektionerna, att bara få springa runt var bästa känslan. discot, att få skaka loss och bjuda på sig själv. vara med sin bästa. det var det bästa. jag kommer aldrig sluta i den här skolan, aldrig. hur jobbigt det än blir. jag klarar mig i den här skolan för falun. inget annat. jo, alla underbara sjuor. men abosolut inget annat. det är så underbart där. ni som aldrig har åkt dit, gör det. ni har missat något stort i era liv. jag menar det, det här är en av dem bästa platserna man någonsin kan ha varit på. alla kommer närmare varandra. det är det vackraste. jag älskar det här. snälla ta mig tillbaka. jag vet inte vad jag ska ta mig till. allt jag vill göra är att packa, åka bussen i två timmar. kliva ut och gå in, och aldrig komma tillbaks. varför kan vi inte vara där längre? och oftare? det är så mycket frågor just nu.. varför, varför? åååh, snälla. ta mig dit igen. det är allt jag begär. jag älskar den där platsen. hur kunde jag hata den förra året? då var det ju första gången.. men aldrig mer att jag säger " hatar den här skolan " aldrig. finns inte ens en tanke på det. 2010 falun, kommer alltid sitta i mitt huvud. jag mår så dåligt. jag vill tillbaka, det är den platsen jag saknar allra mest. jag vill bara åka med alla sjuor dit, vara där och leva. för just nu, känns det inte som om jag lever. allt var perfekt. jag glömmer aldrig den här platsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med! Jag älskar falun, det är där man kan vara sig själv och lära känna andra bättre!

visst man kan vara sig själv hela tiden men allt blir så lättare där! Jag fattar inte själv hur jag kunde hata första året, det var bäst.

De var oxå då jag lärde känna dig och det var en av de bästa sakerna som hände där.....ta mig ditt <3

2010-12-02 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0