WOUUPSS

varning för lång text för jag har lite att berätta, höhöm..
överlevde skoldagen, helt klart. men har inte suttit framför min ' bästavän ' datorn på en hel dag. tjuuusigt va? har varit med daniel, josefin, samantha & josefina idag. fast efter ett tag var tvungen att gå och sen helt plötsligt inte så då gick jag och josefin till mcdonals för hon hade inte hunnit så långt hem. skulle precis sätta min fot in i mcdonals så sitter daniel där med hans lillebror, så jag och jossan beställde och gick därifrån. efter någon timme så var jag tvungen att gå hem, skulle ta bussen och åka till träningen. och snacka om att det var oöverlevande! först gjorde vi sittups, inte alls jobbigt men sedan så skulle vi göra jägaren tror jag den kallas och sen när man nästan gör armhävningar fast har från armbågen och till händerna, dem har man nere. asså svårt att förklara men den styrkan gör piss ont! efter vi gjort allt det där + mmeeeeeer! så skulle vi springa 2 km -.- uuusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0