MIN HELG SER UT SÅHÄR

idag : komma hem, blogga lite grann. ta något gott att äta, slappa framför tven med pappa & till sist, sova.
lördag, den mittersta dan! : blogga lite, kolla på tv, umgås med pappa. kanske blir stan dårå. lägga över bilder på skivor och kanske några låtar också! förhoppningsvis så fyller han på pengar på mitt bankkort. fast jag har ju inte fått den än.. men koden har man fått, så vi får se när det händer. men närmare åt kvällen så blir det väl slappning!
sista dagen, buhu : bloggar lite grann som vanligt, slappar framför tven.. hahah. umgås lite med pappa, åker hem.



LITE TRÅKIGT UTAN BILDER JAG VET! ELLER SÅNT DÄR " SCHEMA " SOM ALLA BRUKAR GÖRA. 
TYVÄR SÅ HAR INTE JAG ORK ATT GÖRA DET I TRE TIMMAR OCH BARA FÖR ATT VISA
HUR MIN HELG SKA VARA I LITE ROLIGARE VARIANT! SÅ NI FÅR STÅ UUUUT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman:) Kortet har kommit, bra va:)Kramis, mamma

2010-08-28 @ 23:56:10
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0